środa, 12 stycznia 2011

kontrola nad myslami


Kazda mysl i fantazja odzialowuje fizycznie na moje cialo.

Badania naukowe udowadniala jak mysli i fantazje oddzialowuja na produkcje sliny,puls,napiecie miesniowe,poziom cukru we krwi,aktywnosc jelit,cisnienie krwi,oddychanie i.t.p.

Jesli dzien za dniem mysle o jakims tragicznym zdarzeniu mam zle samopoczucie,natomiast jesli co dziennie mysle o czyms wesolym ,co sie mi przydarzylo odzialywuje to na mnie w calkiem inny sposob i moje samopoczucie jest wspaniale.

Czyli to ja decyduje,zaleznie o czym mysle, tak wlasnie sie czuje.
Moje mysli sa tworcze...czyli przynoszace efekty.

Slowa ktore wypowiadam o sobie samym maja bardzo duze znaczenie.To co mowimy albo myslimy o sobie samych w formie slow,przerabiane sa w naszym mozgu na zdjecia,obrazy ,ktore zakorzeniaja sie w polkoli mozgowej,poczym utrzymywane sa w naszej podswiadomosci.

Wszystkie obrazy ,ktore leza w naszej podswiadomosci,kieruja nas i odzialywuja na nas .
NP:jesli czesto mowimy,ze czegos nie umiemy,nie damy czemus rady to dzialamy negatywnie na nasze samopoczucie i nasze zdolnosci.
My swiadomie mozemy przeciez wybrac swoje mysli i przez to o czym i jak myslimy mocno decuduje o naszym stanie.
Mozemy swiadomie myslec a takich rzeczach ktore nawet wypra stare, wewnetrzne zdjecia czyli obrazy w naszym mozgu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.