czwartek, 28 lipca 2011

Urlop



Słońce świeci i to sprawia , ze jest super.Poprawia humor i dodaje energi.
Słońce i ciepło - makes me feel goooood!


Lato daje mi najwiecej radości, staram się oczywiście doceniać walory pozostałych por roku.
Ale lato jest dla mnie ta wyjątkową.


Może dlatego ,ze kojarzy mi się z pierwsza miłością,
może dlatego ,ze to czas urlopu i wypoczynku,
a może dla tego ,ze jest ciepło i mozna różnorodnie wykorzystywać czas.


Wydaje mi się ,ze na mnie wpływa wszystko po trochu.
Teraz mój urlop nabiera większej mocy i oferuje mi w najbliższym czasie pobyt w kraju jakim nigdy nie byłam a mianowicie w Turcji. Może wielokrotnie miałam okazje w Szwecji spotkać ludzi pochodzących z tego kraju:P ale zawsze chciałam poznać i odwiedzić ten kraj.
I własnie w tym roku nadszedł czas:)
Jutro zapinam walizki i...
odlatuje.
Miłego urlopu!





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.