czwartek, 21 lipca 2011

SEREBRO - Дыши





Oddychaj ze mną

Серебро - Дыши Со Мной


Ты - из моей мечты
Сделан из воды, таешь по краям
Я - тайну отдала
И тебя звала, сколько я могла


Не молчи, - не остынет кровь,
В ней моя любовь...


Дыши со мной
Отражая тени - мы танцуем под водой
Дыши со мной
Может быть, когда-то мы увидимся с тобой
x2


Нет, больше ничего
Кроме одного, вздоха твоего
Мы, уплывём туда
Где течёт всегда венами вода


Не молчи, - не остынет кровь,
В ней моя любовь...


Дыши со мной
Отражая тени - мы танцуем под водой
Дыши со мной
Может быть, когда-то мы увидимся с тобой
x3


Дыши...
Дыши...




Czy podwozicie czasem kogoś samochodem?
Nie raz usłyszałam od moich znajomych czy przyjaciół komentarze na temat muzyki jakiej słucham prowadząc samochód.
Słucham jej własnie w samochodzie bo jestem tam raczej sama.
W domu by tego nie zdzierżyli .

A chyba mogę sluchac co chce?

A co to za muzyka?

 Miedzy innymi sa to rosyjskie albo ukrainske kawałki typu POP.
Bardzo lubię rosyjski bo kojarzy mi się z dzieciństwem,z podstawówka,z hotelarzem i pierwszym językiem obcym jaki sie nauczyłam.
Zdaje sobie bardzo dobrze sprawę ,ze wielu Polaków ze względów historycznych i politycznych nie  bardzo podziwia ten język.
Ale u mnie płynie to w całkiem innym kierunku,chyba nostalgia i radość rozumienia i posługiwania sie w tym językiem.
U mnie w pracy są 2 dziewczyny z Ukrainy,z którymi rozmawiam po rosyjsku,po pierwsze sprawia mi to wiele frajdy,a po drugie podtrzymuje umiejętność języka.
Myślę,ze jakbym miała kontakt z niemieckim,tez dostałabym bzika.15 lat temu potrafiłam opowiadać kawały po niemiecku,teraz pamiętam tylko parę slangów jakie utkwiły mi jeszcze za czasów pobytu w Austrii.








"Jeżeli będziesz żył wedle swojej natury, nigdy nie będziesz biedny, jeżeli wedle ludzkich mniemań - nigdy nie będziesz bogaty."
 Epikur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.