poniedziałek, 18 lipca 2011

Urlop

Dzisiaj pierwszy dzień 3 tygodniowego urlopu. Postanowiłam ,ze każdy z tych dni wykorzystam na przyjemności.
1 Spalam do godziny 11.30
2 Przyjemne zakupy m in. nabyłam nowy aparat fotograficzny, abym mogła robić ładniejsze fotki.Jutro jedziemy po Dominikę, aby odebrać ja z kolonii,to go przetestuje.
3.Dobry obiadek w miłym towarzystwie serwowany na balkonie.
4.Deszcz za oknem , który ucisza moja dusze.
5. Napisałam wiersz.


Do ciebie
który nie oglądasz sie za siebie depcząc po sercu moim
kierując sie ciągle dobrem twoim
a nie innych

do ciebie, który nauczyłeś się tylko zabierać
nie dawać,nie wspierać, pożerać
innych naiwność

do ciebie chce tylko wyszepnąć,
ze jak nadejdzie ci ochota bawienia
to usłyszysz ode mnie słowa
dowiedzenia.

Kitajka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.