poniedziałek, 18 kwietnia 2011

O ROZWOJU

Czasem dobrze jest posmiac sie z samego siebie.
Ponizej znajduje sie tekst, ktory opowiada o rozwoju czlowieka. Autor nieznany.


ide ulica w dol
w chodniku znajduje sie gleboka dziura
wpadam do niej
jest beznadzieja,jestem bezradna
to nie moja wina
minie wiecznosc zanim stad wyjde.

ide ulica w dol
w chodniku znajduje sie gleboka dziura
udaje ,ze jej nie widze
wpadam do niej znowu
nie moge uwierzyc ,ze znalazlam sie znow w tym samym miejscu
ale to nie moja wina
znow zajmie mi duzo czasu na wydostanie sie stad.

ide ulica w dol
w chodniku znajduje sie gleboka dziura
widze ja
wpadam do niej poraz kolejny
to jest jak przyzwyczjenie
moje oczy sa otwarte
wiem gdzie jestem
to moja wina
wyjchodze stad szybko

ide ta sama ulica w dol
w chodniku znajduje sie gleboka dziura
przechodze obok dziury

wybieram inna droge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.