czwartek, 21 czerwca 2012

W krainie nocy





Ciemność letnich nocy może ukryć kolor kwiatów
lecz nigdy nie ukryje ich zapachu.


Z przysłów chińskich.










Dzisiaj ciemno zrobiło się o godz. 00.30.(Typowe w północnym klimacie)
O północy jeszcze w szarościach w ogrodzie latają nietoperze, bardzo szybko, można je zauważyć, lecz to tylko migniecie.
Nigdy dotąd nie miałam okazji się z nimi spotkać . Prawdę mówiąc z obawa wychodzę o nietoperzowych porach, zwierzęta te trochę mnie zaintrygowały.W necie wyczytałam ze potrafią latać z szybkością 50 km na godzinę i umieją tez pływać. Jakos nie mogę sobie wyobrazić płynącego nietoperza,
 ssakami i jak podaje wikipedia maja sutki.
Dziwne ptaki -ssaki.

Mam nadzieje,ze szybko się z nimi zaprzyjaźnię...

2 komentarze:

  1. Witaj
    Świat zwierząt jest arcyciekawym i niejednego my ludzie możemy się od nich nauczyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nietoperze, jak dla mnie straszne i tajemnicze. wole omijac je z daleka :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.