sobota, 18 września 2010

psychologia

Dzis juz o 3 rano obudzila mnie migrena,przeszlo mi dopiero teraz a juz wlasciwie polozylam sie do lozeczka,koszmarny dzien,bol nie pozwolil mi zyc dzis normalnie, a to moj jedyny wolny dzien.
Jedyna rzecz mila ,ktora mi sie dzisiaj wydarzyla,to ze dostalam pierwsza ocena za moja prace w szkole na temat roznych perspektyw psychologicznych,Zaliczylam wszystko na najwyzsza ocene.Troche polepszylo mi to moj zbolaly, dzisiejszy humor.Przed chwila wyslalam kolejne prace do oceny.
Na szkolnym forum padlo pytanie:
Dlaczego potrzebna jest psychologia do pracy z ludzmi starszymi i niepelnosprawnymi.
Wg mnie odpowiedz brzmi :  by zrozumiec ich problemy, i pomoc im je rozwiazac rowniez, aby zrozumiec ich zachowanie,reakcje i nastorje.
Ja uwazam, ze psychologia potrzebna jest do kazdej pracy z ludzmi,wiedza ta ulatwia o wiele relacje medzyludzkie i to, ze rozumiemy niektore problemy,co nie powoduje u nas irytacji ,strachu i stresu. Pomaga nam nie tylko w naszej pracy lecz w naszym wlasnym zyciu.
 Moja dotychczasowa wiedza pomaga mi zrozumiec rozne zachowania kolegow z pracy,ktorzy potrafili lekko wyprowadzic mnie z rownowagi.
Jestem na etapie probowania zrozumienia atakow jakie wykonuja  na mnie moi wapolpracownicy.Szczegolnie kiedy chodzi o wytlumaczenie glupoty ludzkiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.