niedziela, 20 maja 2012

żyj swoim latem...


Tak długo tęskniłam i czekałam na wiosnę i lato.
I właśnie nadeszły.
Zieleń wczesnego lata nasyca moje oczy aż do bólu.
Niezależnie co robię,
niechcący zwracam  uwagę, jak szybko te piękne dni mijają.
Często mówimy, ze nie mamy wyboru bo musimy sie uczyć, rozwijać, sprzątać, pracować, załatwiać jakieś sprawy.
Często życie jest tak przepełnione obowiązkami ze ledwo możemy oddychać.
 A może by tak  zatopić sie w tym pieknym czasie?
Zatrzymac sie...
 i żyć  latem?

Lato jest za krótkie, abyśmy mogli je przeżywać bezwarunkowo.
Za krótkie...




3 komentarze:

  1. Witaj
    Ileż to razy ja pisałam, prosiłam, aby cieszyć się chwilkami ulotnymi i pięknem przyrody, otaczającym nas światem i ludźmi :)
    Najserdeczniej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wybierać między dżumą a cholerą? - bo często tak bywa. Jesteśmy tak zniewoleni obowiązkami, normami, konwenansami, że nas "prawdziwych" już prawie nie ma! I tylko, dzięki Ci, Boże!, jest ta piękna, wolna przyroda wiośniana, która niczym balsam koi nasze "bycie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama prawda, tylko czasem tak ciężko się od wszystkiego oderwać... Ale myślę, że każdy może to zrobić chociaż na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę , możesz podzielić się tutaj swoim zdaniem.Zapraszam,Kitajka.